Connect Learn Finance

Redirect notice

You are being redirected to the platform Enko where you can access 100% free resources to boost your business. This is a collaboration between Visa and Connectamericas for Women.
Company

M&A Gestión Integral

To rate this company
Mexico
26 employees
Established in 2010

Company description

See translation


En M&A Gestión Integral entendemos la problemática de las empresas familiares y sabemos que deben administrarse de forma especial. Guiamos, orientamos y acompañamos en el proceso de organización del negocio o empresa familiar, para convertirlo en negocio o empresa de familia, realizando una separación clara y sana de negocio y familia, para, así, prepararlos para ceder la estafeta a la siguiente generación. Nos basamos en aspectos de gran importancia, como la identificación de cada uno de los miembros que conforman la familia y de los miembros de la familia que conforman a la empresa o negocio de la familia, ubicándolos en el organigrama correspondiente, para desarrollar, en base a éste, la descripción de cada uno de los puestos. Estamos ubicados en la Ciudad de México, pero cubrimos sin problema los estados circunvecinos.
IndustrySector / Industry

{{industry.name}}
Products and ServicesProducts and Services
{{pas.productName}}
HS code: {{pas.hsCode | limitTo: 23}}
Show more

Badges

These badges certify that certain information declared by a company has been verified, so it can increase the reliability and visibility of its profile.

not_verified This company is not yet verified

Contact information


To see this content

People in this company (1)


Enter the e-mail you used when you registered for ConnectAmericas to create a new password