Connect Learn Finance

Redirect notice

You are being redirected to the platform Enko where you can access 100% free resources to boost your business. This is a collaboration between Visa and Connectamericas for Women.
Company

Desarrollo de Negocios, S.A. de C.V.

To rate this company
El Salvador
1 employee
Established in 2005

Company description

See translation


Somos una empresa legalmente establecida en el Estado de El Salvador. Contamos con experiencia en la Implementación del Sistema Integral de Medición y Avance de la Productividad –SIMAPRO, siendo la empresa Coordinadora en El Salvador bajo la iniciativa Caminos a la Prosperidad de las Américas” PATHWAYS, impulsada por el Departamento de Estado de los Estados Unidos de América. Experiencia en Diagnósticos de Necesidades de Capacitación, Diseño de Planes de Formación Profesional y todo lo relacionado con las Capacidades de Desarrollo Humano por Competencias. Contamos con experiencia en procesos de Elaboración Planes de Desarrollo, Estudios de Clima y Cultura Organizacional y Diseño de Sistema de Gestión del Desempeño y Selección del Talento Humano y Elaboración de Manuales del área de Recursos Humanos. Poseemos experiencia en Asesoría a Empresas en procesos de Elaboración de Planes de Negocios a nivel Nacional o Internacional, Planes de Mercadeo, Estrategias de Diversificación de Negocios, Planificación Estratégica, Planeamientos operativos, Planes Financieros así como su ejecución y seguimiento de metas. Experiencia en procesos para elaborar Tableros de Comando, basados en Estrategias empresariales, Rediseño de Procedimientos Administrativos, Manuales de Procesos.
IndustrySector / Industry

{{industry.name}}
Products and ServicesProducts and Services
{{pas.productName}}
HS code: {{pas.hsCode | limitTo: 23}}
Show more

Commercial information


Presence:

El Salvador

Main customers:

Colegio García Flamenco, Ferco, All Foods Inc., Cartonesa, ACACES de RL, Universidad Francisco Gavidia, Raf, Grupo Marítimo, Grupo Lorena, La Resurrección.

Certifications:

Certificados por SIMAPRO, INSAFORP, OIT y CONAMYPE.

Badges

These badges certify that certain information declared by a company has been verified, so it can increase the reliability and visibility of its profile.

not_verified This company is not yet verified

Contact information


To see this content

People in this company (1)


Sign In to ConnectAmericas

By creating an account with ConnectAmericas you are accepting
the Privacy Policy and the Terms and Conditions

Enter the e-mail you used when you registered for ConnectAmericas to create a new password